Life&Trend

Az élet hangulatos oldala

Kedves Olvasóm!

Szeretettel köszöntelek az oldalamon!

Földi Rita vagyok, a Life&Trend alapítója és főszerkesztője.

Az élet számos területén találhatunk olyan tevékenységeket, melyek szebbé tehetik a mindennapjainkat. A Life&Trend ezeket szeretné bemutatni, hogy az élet hangulatos oldala legyen, ahová örömmel térsz be egy kis csemegéért, motivációért, tippekért.

A Life&Trend hangulatot ad, életmódtippekkel lát el, szórakoztat.

Kövess itt is!

Life&Trend

Megosztás

Mit főzzek ma?

”Farmer steak”

”Farmer steak” Konyha: magyar
Fő kategória: sertés ételek
Étkezés: ebéd, vacsora
Szezon: szezonfüggetlen
Alkalom: karácsony, szilveszter, újév, Valentin-nap, vasárnapi ebéd
Elkészítési nehézség: könnyű

Afrikai harcsafilé Kárpáti módra vajas-petrezselymes hordóburgonyával

Afrikai harcsafilé Kárpáti módra vajas-petrezselymes hordóburgonyával Konyha: magyar
Fő kategória: halak
Étkezés: ebéd
Szezon: szezonfüggetlen
Alkalom: karácsony, vasárnapi ebéd
Elkészítési nehézség: nehéz

Csirkemell Wellington módra vajban sült fahéjas körtével és zellerkrémmel

Csirkemell Wellington módra vajban sült fahéjas körtével és zellerkrémmel Fő kategória: szárnyas ételek
Szezon: őszi, téli
Alkalom: karácsony, vasárnapi ebéd
Elkészítési nehézség: nehéz
Elkészítési idő: min. 120 perc
Árszint: közepes árkategóriájú hozzávalók

Receptkereső

Keresett kifejezés:
Árszint:
Fő kategória:














Konyha:


Étkezés:




Szezon:




Alkalom:










Elkészítési nehézség:


Elkészítési idő:





Speciális összetevő:






Népszerű témák:











Betartatlan tervek

2014.07.26.

10. nap

Többet és intenzívebben kell tornáznom, mert egyáltalán nincs izomlázam most már. Remélem ma sikerül egy 30 perces intenzív tornát beiktatnom.

A mai nehézség az lesz, hogy ismét családi rendezvényünk van. Az elején a problémáknál azt elfelejtettem a felsorolásba betenni, hogy további fogyókúra nehezítő tényező, hogy nálunk szinte minden hétvégén van egy családi összejövetel, amin elég sok étel és ital van. Vagy bográcsban főzünk valamit, vagy kemencében, vagy sajttálat csinálunk a bor mellé. Ez nagyon jó dolog a család szempontjából, de katasztrófa a fogyókúra szempontjából. Ráadásul a mai nap ismét arra lettem felkérve, hogy süssek pizzát kemencében. Egy szeletnél többet nem ehetek, és ezt nagyon nehéz lesz megállni. Mára tehát három dolgot is kitűztem célul:

1. 30 perces intenzív torna

2. sokkal több fehérjebevitel, mint szénhidrát vagy zsiradék

3. megállni, hogy csak keveset egyek

Reggelire a mézes tea után egy pohár kefirt és egy szelet light kenyeret ettem. Eddig jó vagyok.

Ebédre ismét a hűtőben található maradékokból főztem, de ezúttal valami könnyű kalóriaszegény ételt. Kalifornia paprikát töltöttem meg zöldséges-virslis rizzsel. (Egy életre el fogom felejteni a virslit.) Ebből 145 grammot ettem, összesen 170 kalóriaértékben Kellett még hozzá egy kisebb rántott csirkemell is és egy darab paradicsom is. Valamint ettem még a maradék becsinált levesből is 150 grammot. Ez csak 55 kalória volt. Így az ebéd összesen 316 kalóriára sikeredett.

Uzsonnára 379 g görögdinnyét ettem. Imádom, és csak 110 kalória. Nagyon jól laktam vele.

A harminc perces intenzív torna helyett ismét 20 percet mozogtam. 10 perc súlyzózás és 10 perc felülülés volt.

Vacsorára már előre elterveztem és beírtam a programba, hogy két szelet pizzát fogok enni és 2 dl bort engedélyezek csak magamnak. Így nem lehetséges, hogy túllépjem a kalóriákat.

A pizzával és a borral nem is volt baj, de voltak még mellette Tunéziából hozott édességek, melyet muszáj volt megkóstolnom. Nem tudom, hogy így mennyi kalóriát vittem be, és igazság szerint a pizzákat sem mértem le, így nem pontos a számítás.

A tervemből nem valósult meg semmi és emiatt nem érzem jól magam. A 30 perces tornából húsz perc lett. Bár teljesítettem az előírt fehérje bevitelt, de a szénhidrát százalékos eloszlása több lett. De legalább kevesebb, mint a zsír (most az egyszer). Nem tudtam megállni, hogy ne egyek édességeket.

Az a helyzet, hogy mostanában lelkileg is egyre mélyebb szinten vagyok. Talán ezért engedtem el ismét magam. De holnap új nap van, és újabb lehetőség is! Igazából büszke is lehetek magamra, mert több mint 1,5 liter vizet ittam ma és nagyszerű, hogy egy diétát 10 napig folytatok, és igazából azon tervem megvalósult, hogy naponta többször eszek rendszeresen és, hogy heti 4 napot tornázok. Folytatnom kell tovább, eredményesebben.

Szép estét!

vissza