Life&Trend

Az élet hangulatos oldala

Kedves Olvasóm!

Szeretettel köszöntelek az oldalamon! Örülök, hogy itt vagy!

Földi Rita vagyok, a Life&Trend alapítója és főszerkesztője.

Az élet számos területén találhatunk olyan tevékenységeket, melyek szebbé tehetik a mindennapjainkat. A Life&Trend ezeket szeretné bemutatni, hogy az élet hangulatos oldala legyen, ahová örömmel térsz be egy kis csemegéért, motivációért, tippekért.

A Life&Trend hangulatot ad, életmódtippekkel lát el, szórakoztat.

Kövess itt is!

Life&Trend

Megosztás

Mit főzzek ma?

Gundel-palacsinta

Gundel-palacsinta Konyha: magyar
Fő kategória: desszertek
Étkezés: uzsonna
Alkalom: Valentin-nap
Elkészítési nehézség: közepes
Elkészítési idő: max. 30 perc

Minestrone - olasz zöldségleves

Minestrone - olasz zöldségleves Fő kategória: levesek
Étkezés: ebéd
Szezon: őszi, téli, szezonfüggetlen, tavaszi, nyári
Elkészítési nehézség: könnyű
Elkészítési idő: max. 30 perc
Speciális összetevő: tojásmentes, húsmentes

Diétás karácsonyi keksz

Diétás karácsonyi keksz Fő kategória: desszertek
Étkezés: tízórai, uzsonna
Szezon: téli
Alkalom: karácsony
Elkészítési nehézség: könnyű
Elkészítési idő: max. 30 perc

Receptkereső

Keresett kifejezés:
Árszint:
Fő kategória:














Konyha:


Étkezés:




Szezon:




Alkalom:










Elkészítési nehézség:


Elkészítési idő:





Speciális összetevő:






Népszerű témák:











Izmosodni, izmosodni

2015.02.08.

209. nap

Az előző bejegyzés után taktikát váltottam. Úgy gondoltam, hogy új hónap új szokások és már nagyon elegem lett abból, hogy nem izmosodok. Nagyon jó, hogy lement 9 kiló, és további 5-6 lemehet még így, de rájöttem, hogy ezzel a módszerrel sosem leszek izmos és talán löttyedtebb is lesz a bőröm a sok fogyás miatt. 

Jobban utána olvastam a neten, és amit már korábban is írtam, azt követtem, mert tényleg több tápanyagra van szüksége a szervezetemnek, ahhoz, hogy a felesleget izommá alakítsa.  Így a kalóriabázisban újraszámoltam a napi kalóriabevitelt. (Ez már amúgy is szükségszerű volt, mert először még 70 kg-ra számoltam, most meg már 61-re kellet.) A napi kalóriabevitel 1200-ról 1371-re módosult. A cél dátum június közepe. Ehhez még azt csináltam, hogy átszámoltam az új súlyomhoz képest a szükséges fehérje, szénhidrát és zsír mennyiségét.

A fehérjét 122 grammra kellett volna változtatni, de meghagytam 130-on. A szénhidrátot viszont 122 grammra módosítottam a 130-ról, és a zsír is 23 gramm lett a 25 helyett.

Heti három súlyzós edzést végzek (kímélve a lábamat) és a többi napon pedig aerob edzés van.  

Állítólag felváltva kell tömeget növelni és diétázni. Ami most látszódik az egy kiló plusz a mérlegen, amitől nagyon megijedtem, de hát az izom az nehezebb, szóval, ha ez tényleg izom akkor rendben van. (Amúgy tényleg látok valamit a testemen már, talán elkezdődött valami, de talán csak nagyon látni akarom már és azért van.) Viszont a csirkét már így vasárnapra nagyon unom. A többivel nincs gondom. A reggeli csokis zabkását kifejezetten imádom. A fehérjeporból pedig szintén csokisat vettem, és annak ellenére, hogy ettől az íztől tartottam a legjobban, eddig ez a legfinomabb. Ezt egy húzásra meg tudom inni. Nagyon ízlik. Igazából olyan, mint ha kakaót innék. A délutáni negyed kiló túróval is elvagyok. Ezt nem egyszerre eszem meg, hanem 2 vagy 3 részletbe. Egész jó nasi. De a csirkére ki kell találni valamit. Nekem nagyon fontosak az ízek, az intenzív ízek. Tegnap már curry fűszerkeveréket tettem a csirkére és főztem hozzá egy kis zöldborsót is. Barna rizzsel ettem, mert nem kaptam basmati rizst, de már alig várom, hogy elfogyjon, mert a basmati sokkal finomabb és kevesebb kalória is van benne. Ez a kis indiai ízvilág elgondolkodtatott. A thai konyhát már régóta fel akartam fedezni. Most, hogy egy kicsit utánanéztem, rájöttem, hogy ez áll a legközelebb a testépítős életmódhoz. Mivel az igazi thai étkezés rizsből, levesből, párolt, sült vagy grillezett halból vagy szárnyasból vagy fűszerekkel ízesített salátából és zöldségekből áll, hozzá való mártásokkal.  

Az indiai ízvilág annyira nem jött be. Vacsorára már untam curry-s csirkét. A kínaiak meg túl sok szójaszószt használnak, melyben sok kalória van. Szóval thai ételek testépítős változatban való kikísérletezésén kezdem el dolgozni, de rájöttem, hogy ehhez be kell szerezni rengeteg új alapanyagot (kvázi az egész kamra tartalmát le kell cserélni) és a thai alapanyagokat nagyon nehéz itthon beszerezni. Maradnak a magyaros ételek.

Addig is muszáj lesz kitalálnom valamit, mert nagyon nehezen bírom ezt az egyízű táplálkozást. Valamelyik nap ketchup-ban tocsogó meleg szendvicsről álmodoztam, este pedig nutellás-banános palacsinta ízét éreztem a számban. Persze nem ettem ilyeneket, de nagyon vágyom az ilyen jellegű szénhidrátokra. Most viszont nem akarok engedni a kísértésnek. Persze egy-egy bűnözés belefér, de talán majd máskor.

Szép estét!

Kép:Pinterest

vissza