Life&Trend

Az élet hangulatos oldala

Kedves Olvasóm!

Szeretettel köszöntelek az oldalamon!

Földi Rita vagyok, a Life&Trend létrehozója és szerkesztője.

Az élet számos területén találhatunk olyan tevékenységeket, melyek szebbé tehetik a mindennapjainkat. A Life&Trend ezeket szeretné bemutatni, hogy az élet hangulatos oldala legyen, ahová örömmel térsz be egy kis csemegéért, motivációért, tippekért.

A Life&Trend hangulatot ad, életmódtippekkel lát el, szórakoztat.

Kövess itt is!

Life&Trend

Megosztás

Mit főzzek ma?

Cukkíni-kápia vega nyárs bulgurral, sajtmártással és zeller chipsszel

Cukkíni-kápia vega nyárs bulgurral, sajtmártással és zeller chipsszel Fő kategória: köret
Étkezés: ebéd, vacsora
Szezon: nyári, szezonfüggetlen
Alkalom: grill party, vasárnapi ebéd
Elkészítési nehézség: közepes
Elkészítési idő: max. 60 perc

Testépítős spenótos csirkemell

Testépítős spenótos csirkemell Fő kategória: szárnyas ételek
Étkezés: ebéd, vacsora
Szezon: szezonfüggetlen
Elkészítési nehézség: könnyű
Elkészítési idő: max. 30 perc
Speciális összetevő: fehér cukor mentes, fehér liszt mentes, gluténmentes, tojásmentes

Rakott cukkini bolognai mártással

Rakott cukkini bolognai mártással Elkészítési idő (perc): 30
Speciális összetevők figyelembe vétele: Gluténmentes, Fehér cukor és fehér liszt nélküli
Fő kategória:
Árszint: közepes árkategóriájú hozzávalók

Receptkereső

Keresett kifejezés:
Elkészítési idő (perc):
min.:
max.:
Speciális összetevők figyelembe vétele:



Árszint:
Fő kategória:














Konyha:


Étkezés:




Szezon:




Alkalom:










Elkészítési nehézség:


Elkészítési idő:





Speciális összetevő:






Népszerű témák:











Tervek betartása

2014.07.27.

11. nap

Bár a mai napon nem látok semmi esélyt ennek megvalósulására, de mára ismét ez a terv:

1. 30 perces intenzív torna

2. sokkal több fehérjebevitel, mint szénhidrát vagy zsiradék

3. megállni, hogy csak keveset egyek

Ha ma el is marad a torna, amiatt nem lennék dühös, mert a heti 4 torna már megvolt a héten. Ma különösen arra kell figyelnem, hogy keveset egyek.

Reggel 7-kor keltem. A mézes tea után fél 9-kor 1 dl tej következett cukormentes epres müzlivel. Később még ennem kellet egy meggyes joghurtot is.  Fél 12-kor pedig ismét megéheztem és egy szelet light kenyeret kellett ennem egy pohár kefirrel. Ez eddig 405 kalória.

Elfogyott a light kenyerem, így elmentünk bevásárolni. Ebédre így gyrost ettem pitában. Elvileg 456 kalória, de nem mértem le, így nem biztos.

A vacsora 1 dl tej volt müzlivel. Az esti filmnézésnél pedig kettő darab túrós sajtos pogácsa is nyomtalanul eltűnt (132 kalória). Néha szeretném hinni, hogy nem én tüntettem el, hanem valami galád manók mászkálnak a házban és azok fogyasztanak el minden zsírépítő ételt.

Összesen 1276 kalóriát ettem ma. A fehérje, a szénhidrátbevitel nagyon jó volt ma. Zsírból 19 grammal többet fogyasztottam. A tápanyagmegoszlás szerint viszont ismét a szénhidrát győzött és sajnos megint a fehérje az utolsó. Nem tudom, hogy ezen, hogy lehet változtatni, mert szerintem ma is nagyon sok fehérjét ettem. Keresnem kell magas fehérjetartalmú ételeket (melyek persze alacsony zsírtartalmúak). Ez nehéz lesz.

A vízfogyasztásom is jó volt ma. Ötször ettem és nem éheztem. Megálltam, hogy keveset egyek, de a torna ma elmaradt. Összességében elégedett vagyok a mai napi teljesítményemmel.

Szép estét!

vissza