Life&Trend

Az élet hangulatos oldala

Kedves Olvasóm!

Szeretettel köszöntelek az oldalamon! Örülök, hogy itt vagy!

Földi Rita vagyok, a Life&Trend alapítója és főszerkesztője.

Az élet számos területén találhatunk olyan tevékenységeket, melyek szebbé tehetik a mindennapjainkat. A Life&Trend ezeket szeretné bemutatni, hogy az élet hangulatos oldala legyen, ahová örömmel térsz be egy kis csemegéért, motivációért, tippekért.

A Life&Trend hangulatot ad, életmódtippekkel lát el, szórakoztat.

Kövess itt is!

Life&Trend

Megosztás

Mit főzzek ma?

Alakbarát lepény narancsos-joghurtos öntettel

Alakbarát lepény narancsos-joghurtos öntettel Fő kategória: desszertek
Étkezés: reggeli, tízórai, uzsonna
Szezon: téli
Elkészítési nehézség: könnyű
Elkészítési idő: max. 30 perc
Speciális összetevő: fehér cukor mentes, húsmentes

Vaníliapudingos cupcake

Vaníliapudingos cupcake Fő kategória: desszertek
Szezon: szezonfüggetlen
Alkalom: karácsony, szilveszter, újév, farsang, Valentin-nap, húsvét, grill party
Elkészítési nehézség: közepes
Elkészítési idő: max. 60 perc
Speciális összetevő: húsmentes

Túrógombóc diétásan

Túrógombóc diétásan Fő kategória: desszertek
Szezon: tavaszi, nyári, őszi, téli, szezonfüggetlen
Étkezés: tízórai, uzsonna
Elkészítési nehézség: közepes
Elkészítési idő: max. 60 perc
Speciális összetevő: fehér cukor mentes, húsmentes

Receptkereső

Keresett kifejezés:
Árszint:
Fő kategória:














Konyha:


Étkezés:




Szezon:




Alkalom:










Elkészítési nehézség:


Elkészítési idő:





Speciális összetevő:






Népszerű témák:











Módszer

Az Enni és Fogyni módszer neked szól, ha

  • unod már a sikertelen fogyókúrákat, a jojó effektust, és egy olyan módszert keresel, amely tényleg alkalmas arra, hogy hosszútávon és tartósan megszabadulj 5, 10 vagy több mint 20 kilótól,
  • önsanyargatás nélkül szeretnél fogyni,
  • elhatároztad, hogy egészségesen és tudatosan szeretnél táplálkozni, de nem tudod, hogy hogyan kezdjél neki,
  • mellőzni szeretnéd az étrendedből a fehércukrot és a fehérlisztet, de eddig nem találtál olyan recepteket, melyek megfelelő alternatívák lehetnének,
  • csökkentetned kell a szénhidrát-fogyasztásodat (cukorbetegség vagy inzulinrezisztencia, stb. miatt), vagy a zsiradék-fogyasztásodat (szív- és érrendszeri betegség, stb. miatt)
  • testépítéssel foglalkozol és unod már a csirkehús- rizs-zöldség kombinációt, és szeretnél új recepteket is kipróbálni,
  • imádsz enni, igényled a finom ízeket, de szeretnél karcsú lenni.

Fitnesz gyros sült krumpli helyett padlizsánnal

Nem vagyok orvos, sem dietetikus. Szakács vagyok. Az oldalon lévő és a könyvben leírt módszert saját tapasztalataim alapján alkottam meg. Nem garantálom, hogy ez a módszer mindenkinél fogyást fog eredményezni, de a többségnél nagyon jól működhet. Mindenki különböző, és az életmódunktól is függhet, hogy kinek milyen diéta válik be a legjobban.

Az évek alatt nagyon sok diétát tanulmányoztam és ki is próbáltam. Voltak koplalós diéták, voltak olyanok melyekben csak nagyon kevés szénhidrátot lehetett enni, és olyanok is melyekben nagyon sok fehérjét lehetett enni. Fél évig a vegetáriánus táplálkozást is kipróbáltam.

Pisztáciás brokkolikrémes tészta

Míg az egyik tábor ellenzi a túl sok fehérje fogyasztását, addig a másik tábor csak ezt tartja megfelelőnek. Míg az egyik tábor elveti a túl sok szénhidrát fogyasztását, addig a másik tábor ezt tartja optimálisnak. Az egyik tábor nem fogyaszt gyümölcsöket, a másiknak, pedig alapvető táplálék a gyümölcs. Az egyik tiltja a tejtermékek fogyasztását, a másik szükségesnek tartja, stb. Több különbséget is fel tudnék még sorolni a különböző diétákban, de már ebből is jól látszódik, hogy mennyire el lehet bennük veszni. Egy idő után az ember már semmiben nem biztos, mert könnyen lehet, hogy ha követ egy fogyókúrás módszert, akkor arról hamar kiderül, hogy valójában egészségtelen, vagy legalábbis számára egészségkárosító hatású.

Alakbarát, extra finom, extra gyors narancsos-túrós süti

Mindezekből arra a következtetésre jutottam, hogy a saját testünk jelzéseire kell figyelnünk. Magunknak kell kitapasztalnunk, hogy mi a jó nekünk. Rá kellett jönnöm, hogy nincs olyan diéta, mely mindenkinek megfelel. Minden ember különböző, így különböző diétára van szükségünk. Lehet, hogy valakinek szüksége van az állati eredetű fehérjék fogyasztására, míg másoknak inkább a vegetarianizmus az ideális. Valakinek kell a tejtermék, míg mások allergiások lehetnek rá. Stb. Ezért arra bíztatok mindenkit, hogy – hozzám hasonlóan – alkossa meg a saját diétáját a könyvben leírt táplálkozási tanácsok és étrendek alapján.

A könyv célja, hogy mankót adjon, ahhoz, hogy a tudatos táplálkozást elsajátítva, mindenki egyénileg állítsa fel a saját diétáját az elérni kívánt céltól függően. Ennek alapja a kalóriaszámolás lesz és annak megértése, hogy milyen folyamatok zajlanak a testünkben, hogy hogyan reagálunk a három alaptápanyag, a fehérje, a szénhidrát és a zsírok elfogyasztására.

Ha követjük a módszert, akkor életmódváltásunk minden pillanatát élvezni fogjuk. Különösen azokat a pillanatokat, amikor megpillantjuk, hogy milyen keveset mutat a mérleg, vagy amikor előbukkan a hasizmunk (már akinél az izmosodás is fontos), vagy amikor a környezetünk bókokkal áraszt el minket, illetve akkor, amikor egy csinos ruhadarabba gond nélkül beleférünk, úgy hogy nem kell amiatt aggódnunk, hogy hol lóg ki egy kis háj darab és vajon minden nem tetsző testrészt takar-e a ruha. Többé nem lesz takargatni valónk. Önbizalmunk megnő, és új életet kezdhetünk. Egy vidám és karcsúbb élet veheti kezdetét. Diétás receptjeimmel és a könyvemmel ehhez a vidám és karcsúbb élethez szeretnélek hozzásegíteni Téged, Kedves Olvasómat.

Mi az Enni és Fogyni?

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés