Life&Trend

Az élet hangulatos oldala

Kedves Olvasóm!

Szeretettel köszöntelek az oldalamon! Örülök, hogy itt vagy!

Földi Rita vagyok, a Life&Trend alapítója és főszerkesztője.

Az élet számos területén találhatunk olyan tevékenységeket, melyek szebbé tehetik a mindennapjainkat. A Life&Trend ezeket szeretné bemutatni, hogy az élet hangulatos oldala legyen, ahová örömmel térsz be egy kis csemegéért, motivációért, tippekért.

A Life&Trend hangulatot ad, életmódtippekkel lát el, szórakoztat.

Kövess itt is!

Life&Trend

Megosztás

Mit főzzek ma?

Fitt reggeli: földieper görög joghurttal és zabpehellyel

Fitt reggeli: földieper görög joghurttal és zabpehellyel Fő kategória: desszertek
Szezon: tavaszi, nyári
Elkészítési nehézség: könnyű
Elkészítési idő: max. 15 perc
Speciális összetevő: húsmentes, fehér cukor mentes, fehér liszt mentes, tojásmentes
Konyha: mediterrán

Rakott cukkini bolognai mártással

Rakott cukkini bolognai mártással Konyha: mediterrán
Fő kategória: sertés ételek
Étkezés: vacsora, ebéd
Elkészítési idő: max. 60 perc
Speciális összetevő: fehér cukor mentes, fehér liszt mentes, gluténmentes, tojásmentes
Népszerű témák: Enni és Fogyni módszer, testépítős ételek

Testépítős spenótos csirkemell

Testépítős spenótos csirkemell Fő kategória: szárnyas ételek
Étkezés: ebéd, vacsora
Szezon: szezonfüggetlen
Elkészítési nehézség: könnyű
Elkészítési idő: max. 30 perc
Speciális összetevő: fehér cukor mentes, fehér liszt mentes, gluténmentes, tojásmentes

Receptkereső

Keresett kifejezés:
Árszint:
Fő kategória:














Konyha:


Étkezés:




Szezon:




Alkalom:










Elkészítési nehézség:


Elkészítési idő:





Speciális összetevő:






Népszerű témák:











Hogyan kezdjek neki az életmódváltásnak?

 

Hogyan kezdjek neki az életmódváltásnak?

Keresd a megoldásokat, ne a kifogásokat!

Ha komolyan gondolod az életmódváltást, akkor bizony kezdetben meg kell küzdened az idővel. Később már hozzá fogsz szokni, rutinoddá válik, de ameddig nem, addig bizony lesznek nehézségeid.

Ebben a kezdeti időszakban fontos, hogy ne kifogásokat keress, hanem megoldásokat! Igen, nehéz lesz hozzászoktatnod magad a heti háromszori mozgáshoz, mert biztos, hogy lesz olyan, amikor közbe jön valami, amikor fáradt vagy, amikor nincs kedved hozzá, amikor mást csinálnál, amikor hideg van, amikor meleg van, stb.

Ezer kifogást találhatsz arra is, hogy most éppen miért kell megenned azt a fehér cukros péksüteményt. De ahhoz, hogy eredményeket érjél el, le kell számolnod a kifogásokkal és önfegyelmet kell gyakorolnod.

Ha van egy célod, akkor ne hagyd, hogy a kezdeti nehézségek eltántorítsanak! Senki nem mondta, hogy könnyű lesz, csak azt, hogy megéri végig csinálnod. Ezért tartsd magad a tervedhez, mely segít elérni a célodat. Kifogások helyett pedig inkább azon gondolkodj, hogy hogyan tudod például azt megoldani, hogy a napi nyolc óra munka után, vagy előtte még jusson időd sportolni, hogy mikor főzd meg előre az ételeket, hogy ne csábulj el másnap valami zsírépítő, nehéz ételre, hogy mikor vásároljál be. Kezdetben ezek mind extra feladatokat fognak rád róni, de hidd el, megéri végig csinálni. Az eredményeid majd igazolni fogják.

Fogyókúra naplómból megtudhatod, hogy én hogyan küzdöttem meg a kezdeti nehézségekkel.

Az Enni és Fogyni című könyvemből pedig nemcsak azt tudhatod meg, hogy hogyan lehet a mindennapokban betartani a diétát, hanem azt is, hogy milyen lelki okok lehetnek a bűnözések/melléevések hátterében.

A könyvemet itt tudod megrendelni.

Szerző: Földi Rita

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Szólj hozzá elsőként!