Life&Trend

Az élet hangulatos oldala

Kedves Olvasóm!

Földi Rita - Éjjel Nappal Balaton online turisztikai magazin

Szeretettel köszöntelek! Örülök, hogy itt vagy! Földi Rita vagyok, a Life & Trend alapítója és főszerkesztője.

Az élet számos területén találhatunk olyan tevékenységeket, melyek szebbé tehetik a mindennapjainkat. A Life & Trend ezeket szeretné bemutatni, hogy az élet hangulatos oldala legyen, ahová örömmel térsz be egy kis csemegéért, motivációért, tippekért.

A Life & Trend hangulatot ad, életmódtippekkel lát el, szórakoztat.

Kövess itt is!

Life&Trend

Megosztás

Kereső

Keresett kifejezés:
Árszint:
Fő kategória:














Konyha:


Étkezés:




Szezon:




Alkalom:










Elkészítési nehézség:


Elkészítési idő:





Speciális összetevő:






Népszerű témák:











Mit főzzek ma?

Csokis-diós low carb muffin

Csokis-diós low carb muffin Fő kategória: desszertek
Étkezés: reggeli, tízórai, uzsonna
Szezon: szezonfüggetlen
Elkészítési idő: max. 30 perc
Speciális összetevő: fehér cukor mentes, fehér liszt mentes, tojásmentes, húsmentes
Árszint: közepes árkategóriájú hozzávalók

Csokitorta meggyel és kókuszreszelékkel

Csokitorta meggyel és kókuszreszelékkel Fő kategória: desszertek
Étkezés: tízórai, uzsonna
Szezon: szezonfüggetlen
Alkalom: grill party, karácsony, szilveszter, újév, farsang, Valentin-nap, húsvét
Elkészítési nehézség: közepes
Elkészítési idő: max. 90 perc

Palócleves

Palócleves Konyha: magyar
Fő kategória: levesek
Étkezés: ebéd
Szezon: téli, szezonfüggetlen, nyári, őszi
Alkalom: vasárnapi ebéd
Elkészítési idő: max. 60 perc

Hibák

 

2. nap

2014-07-18

Izomlázzal ébredek reggel. A hasizmomat érzem, és mosolygok. Mégis eredményes volt a tegnapi nap, ha kilóban nincs is csökkenés. Reggelire ugyanazt fogyasztok, mint tegnap (tea mézzel, egy kefir és egy szelet teljes kiőrlésű kenyér), 316 kalória bevitellel.

Az ebédet nagyon elrontottam. Még reggel elterveztem, hogy csőben sült brokkoli lesz. Csakhogy nem volt brokkoli a boltban. B tervnek a hűtőben található maradékokból főztem, amiből egy jó kis rakott krumpli jött össze. Ugyanis ehhez voltak hozzávalók. Tanulság: szereld fel alacsony kalóriatartalmú minőségi ételekkel a hűtődet! De mindegy, legalább elfogytak a "zsírosbödönök" a hűtőből.

Nemcsak ezzel a rakott krumpli ötlettel rontottam el a dolgot, hanem azzal is, hogy már fél 1 volt, amikor nekiálltam a főzésnek. A szerveztem pedig már hozzászokott ahhoz, hogy egy órakor eszik. Így éhesen álltam neki főzni. Meg kellett ennem három sárgabarackot. Ezt elkönyveltem tízórainak (amit nem nem szoktam, de lehet, hogy be kell iktatnom a tízórait is, és inkább előbb felkelni és előbb reggelizni). Tanultam belőle: sokkal hamarabb kell nemcsak megtervezni, de elkészíteni is az ételeket. Akkor már késő, ha éhes vagy. Mindig legyen meg előre a következő adagod. Megfogadtam, hogy holnaptól kora reggel megfőzök.

A rakott krumplit úgy oldottam meg, hogy két részre osztottam a tepsiben. Az egyikre (a pároméra) ment minden a kolbásztól kezdve a sült szalonnán át. Az enyémre virsli került csak. Ez elvileg 663 kcal. A program itt egy másik recepttel számolt, így a kalóriabevitel nem teljesen felel meg a valóságnak. Igazából le kellet volna mérnem mindent és kiszámolgatni pontosan a kalóriákat, de erre éhesen képtelen voltam. Ez is egy tanulság a mai napra. Mindenesetre a krumpli nagyon laktató volt. Valójában nem tudtam megenni egyszerre a 400 grammot, így marad még egy kevés vacsorára is.

Nem kevés bűntudatom van amiatt, hogy megint valami magas kalóriatartalmú ételt fogyasztottam ebédre és nem tartottam magam a kitűzött elvekhez. Így vacsoráig már csak 278 kcal maradt, amit nagyon okosan be kell osztani. Bár nem akartam ma edzeni (mert tegnap kicsit sok volt), lehet, hogy mégis kénytelen leszek.  

Uzsonnára egy darab nektarint ettem. Fél hétkor húsz percet mozogtam. Tíz perc felülés (izomlázzal elég nehéz volt) és tíz perc súlyzózás következett 147 kalóriát elégetve. Ezzel még belefért vacsorára egy görög saláta is (144 kcal).

Összességében a mai nap jobb volt, mint a tegnapi. Finomakat ettem és nem voltam egyfolytában éhes, pedig kevesebb kalóriát vittem be, mint tegnap: 1360 kalória. A megengedett zsírt megint túlléptem és csak 14 dl vizet tudtam meginni. Sok minden van még, amin változtatni kell.

Szép estét!

vissza