Life and Trend

Földi Rita online magazinja

Receptkereső

Keresett kifejezés:
Árszint:
Fő kategória:














Konyha:


Étkezés:




Szezon:




Alkalom:










Elkészítési nehézség:


Elkészítési idő:





Speciális összetevő:






Népszerű témák:











Tervek betartása

 

11. nap

2014-07-27

Bár a mai napon nem látok semmi esélyt ennek megvalósulására, de mára ismét ez a terv:

1. 30 perces intenzív torna.

2. Sokkal több fehérjebevitel, mint szénhidrát vagy zsiradék.

3. Megállni, hogy csak keveset egyek!

Ha ma el is marad a torna, amiatt nem lennék dühös, mert a heti 4 torna már meg volt a héten. Ma különösen arra kell figyelnem, hogy keveset egyek!

Reggel 7-kor keltem. A mézes tea után fél 9-kor 1 dl tej következett cukormentes epres müzlivel. Később még ennem kellett egy meggyes joghurtot is. Fél 12-kor pedig ismét megéheztem és egy szelet light kenyeret kellett ennem egy pohár kefirrel. Ez eddig 405 kalória.

Elfogyott a light kenyerem, így elmentünk bevásárolni. Ebédre így gyrost ettem pitában. Elvileg 456 kalória, de nem mértem le, így nem biztos.

A vacsora 1 dl tej volt müzlivel. Az esti filmnézésnél pedig kettő darab túrós sajtos pogácsa is nyomtalanul eltűnt (132 kalória).

Néha szeretném hinni, hogy nem én tüntettem el, hanem valami galád manók mászkálnak a házban és azok fogyasztanak el minden zsírépítő ételt.

Összesen 1276 kalóriát ettem ma. A fehérje, a szénhidrátbevitel nagyon jó volt ma. Zsírból 19 grammal többet fogyasztottam. A tápanyagmegoszlás szerint viszont ismét a szénhidrát győzött és sajnos megint a fehérje az utolsó. Nem tudom, hogy ezen, hogy lehet változtatni, mert szerintem ma is nagyon sok fehérjét ettem. Keresnem kell magas fehérjetartalmú ételeket (melyek persze alacsony zsírtartalmúak). Ez nehéz lesz.

A vízfogyasztásom is jó volt ma. Ötször ettem és nem éheztem. Megálltam, hogy keveset egyek, de a torna ma elmaradt. Összességében elégedett vagyok a mai napi teljesítményemmel.

Szép estét!

vissza