Life&Trend

Az élet hangulatos oldala

Kedves Olvasóm!

Földi Rita - Éjjel Nappal Balaton online turisztikai magazin

Szeretettel köszöntelek! Örülök, hogy itt vagy! Földi Rita vagyok, a Life & Trend alapítója és főszerkesztője.

Az élet számos területén találhatunk olyan tevékenységeket, melyek szebbé tehetik a mindennapjainkat. A Life & Trend ezeket szeretné bemutatni, hogy az élet hangulatos oldala legyen, ahová örömmel térsz be egy kis csemegéért, motivációért, tippekért.

A Life & Trend hangulatot ad, életmódtippekkel lát el, szórakoztat.

Kövess itt is!

Life&Trend

Megosztás

Kereső

Keresett kifejezés:
Árszint:
Fő kategória:














Konyha:


Étkezés:




Szezon:




Alkalom:










Elkészítési nehézség:


Elkészítési idő:





Speciális összetevő:






Népszerű témák:











Mit főzzek ma?

Túrógombóc diétásan

Túrógombóc diétásan Fő kategória: desszertek
Szezon: tavaszi, nyári, őszi, téli, szezonfüggetlen
Étkezés: tízórai, uzsonna
Elkészítési nehézség: közepes
Elkészítési idő: max. 60 perc
Speciális összetevő: fehér cukor mentes, húsmentes

Korhelyleves

Korhelyleves Konyha: magyar
Fő kategória: levesek
Étkezés: ebéd, vacsora
Szezon: téli
Alkalom: szilveszter, újév
Elkészítési nehézség: könnyű

Minestrone - olasz zöldségleves

Minestrone - olasz zöldségleves Fő kategória: levesek
Étkezés: ebéd
Szezon: tavaszi, nyári, őszi, téli, szezonfüggetlen
Elkészítési nehézség: könnyű
Elkészítési idő: max. 30 perc
Speciális összetevő: tojásmentes, húsmentes

5 szuper diétás nassolnivaló őszre

 

5 szuper diétás nassolnivaló őszre

200 kalória alatt is találunk ízletes nasikat

Csoki, chips, sütemény. Na, ezeket a nassolnivalókat gyorsan felejtsd el, ha ügyelsz az alakodra!

Nassolni diéta alatt is lehet, de nem mindegy, hogy milyen kalóriatartalmú finomságokból csipegetsz. Mutatok néhány 200 kalória alatti nassolnivalót, melyeket a megadott mennyiségben bűntudat nélkül fogyaszthatsz és akár az őszi kirándulásokhoz is magaddal tudod majd vinni.

1. Fahéjas édes szilva (kb. 40 kalória)

Három darab szilvát vágj nagyobb darabokra és szórd meg Nyírfacukor Fahéjassal.

Nemcsak alacsony kalóriatartalma miatt, hanem a szilvás gombócra emlékeztető íze miatt is hamar bele fogsz szeretni. Nem is beszélve a szilva számos jótékony hatásáról.

2. Alma és répa saláta (kb. 120 kalória)

Kockázz fel egy közepes méretű almát és szeletelj mellé vékonyan egy közepes méretű répát, majd az egészet locsold meg fél citrom levével, és keverd át. Igazi őszi vitaminbomba!

3. Sütőtök (kb. 140 kalória)

300 g sütőtököt vágj nagyobb darabokra, vedd ki a belsejét és a magokat. Tedd alufóliával bélelt tepsire, fedd le alufóliával és süsd 200 C fokos sütőben! 30 perc után vedd le a fóliát és süsd pirosasra a tököket! /Forrás/

4. Natúr joghurt körtével és zabpehellyel (kb. 170 kalória)

Egy csatos üveg aljára szórj 10 g zabpelyhet, majd önts rá egy pohár natúr joghurtot és díszítsd egy darab kockára vágott körtével. Egy ilyen csinos üvegben szívesen magaddal viszed majd bárhová.  

5. Mandula (kb. 170 kalória)

Az olajos magvakkal vigyáznia kell annak, aki diétázik, mivel nagyobb mennyiségben igazi zsírépítő nassolnivalók lehetnek. Viszont 30 g mandula csak kb. 170 kalória, mely rengeteg értékes fehérjét is tartalmaz, így ennyit még nyugodtan elrágcsálhatunk.

Mandula helyett választhatsz diót is, melyből 30 g kb. 195 kalóriát tartalmaz.

További diétás nassolni valókat szeretnél 200 kalória alatt? Akkor nézd meg ezeket is!

Kakaós-mandulás keksz

Könnyen elkészíthető, finom nassolni való, melyet bárhová magunkkal tudunk vinni. Minél vékonyabbra nyújtjuk a tésztát, annál ropogósabb lesz, de hagyhatjuk vastagabbra is, akkor mézeskalácsszerű süteményeket kapunk.

Gluténmentes vaníliás karika egyszerűen

Néha a legegyszerűbb receptek a legjobbak. Összegyúrod, kiszúrod és megsütöd. Ennyi. Persze márthatnád még csokoládéba is, de e nélkül is nagyon finom. Bárhová magaddal tudod vinni ezt a finom kis ropogtatni valót. Tízóraira, uzsira, vagy csak úgy. Alacsony szénhidráttartalom, finom ízek, mindez gluténmentesen.

Alakbarát, extra finom, extra gyors narancsos-túrós süti

Imádom az egyszerű süteményeket, melyek hozzávalóit csak össze kell keverni és sütőbe tenni, majd hátra dőlve várni, hogy a sütő dolgozzon helyettünk.

Diétás kakaós muffin

Ismét egy diétás édességet készítettem. Nagyon vágytam valami csokisra, de figyelnem kell a kalóriákra is. Ez a muffin alacsony kalóriatartalmú, laktató és igazán csokis ízű. Kiváló reggelire vagy uzsonnára diétás vagy tömegnövelő időszakban is.

Zabpelyhes tejbegríz tönköly búzadarából

Zabpelyhes tejbegríz tönköly búzadarából Annak ellenére, hogy különösebben nem voltam oda a tejbegrízért gyerekkoromban sem, a napokban ...

Sós pálcika (ropi) egészségesen

Egy rágcsálnivaló, ami biztosan a család kedvence lesz. Mintha ropit rágcsálnánk, de szerintem sokkal finomabb.

Szerző: Földi Rita

Lájkold a cikket és oszd meg az ismerőseiddel is!

Még több tipp, ötlet, recept a Facebook és az Instagram oldalamon.

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Szólj hozzá elsőként!