Life&Trend

Az élet hangulatos oldala

Kedves Olvasóm!

Szeretettel köszöntelek az oldalamon! Örülök, hogy itt vagy!

Földi Rita vagyok, a Life&Trend alapítója és főszerkesztője.

Az élet számos területén találhatunk olyan tevékenységeket, melyek szebbé tehetik a mindennapjainkat. A Life&Trend ezeket szeretné bemutatni, hogy az élet hangulatos oldala legyen, ahová örömmel térsz be egy kis csemegéért, motivációért, tippekért.

A Life&Trend hangulatot ad, életmódtippekkel lát el, szórakoztat.

Kövess itt is!

Life&Trend

Megosztás

Mit főzzek ma?

Saláta fűszeres csirkemellel és fokhagymás avokádóöntettel

Saláta fűszeres csirkemellel és fokhagymás avokádóöntettel Konyha: mediterrán
Fő kategória: szárnyas ételek, saláták
Étkezés: ebéd, vacsora
Elkészítési nehézség: könnyű
Elkészítési idő: max. 30 perc
Speciális összetevő: fehér cukor mentes, fehér liszt mentes, gluténmentes, tojásmentes

Medvehagyma-krémleves ropogósra sült sonkával

Medvehagyma-krémleves ropogósra sült sonkával Fő kategória: levesek
Konyha: magyar
Étkezés: ebéd
Szezon: tavaszi
Alkalom: húsvét, vasárnapi ebéd
Elkészítési idő: max. 30 perc

Újhagymás tonhalkrém friss bazsalikommal (alakbarát, low carb, laktózmentes)

Újhagymás tonhalkrém friss bazsalikommal (alakbarát, low carb, laktózmentes) Fő kategória: előételek, halak , vendégvárók
Étkezés: reggeli, tízórai, uzsonna, vacsora
Szezon: tavaszi, szezonfüggetlen
Alkalom: karácsony, húsvét, grill party
Elkészítési nehézség: könnyű
Speciális összetevő: fehér cukor mentes, fehér liszt mentes, laktózmentes, gluténmentes, tejmentes, húsmentes

Receptkereső

Keresett kifejezés:
Árszint:
Fő kategória:














Konyha:


Étkezés:




Szezon:




Alkalom:










Elkészítési nehézség:


Elkészítési idő:





Speciális összetevő:






Népszerű témák:











Tartsunk görög hetet, diétásan!

 

Tartsunk görög hetet, diétásan!

Idézd fel a nyaralás gasztro-pillanatait, vagy inspirálódj előre ezekkel a finom, mediterrán ételekkel. 7 étel, a hét minden napjára, egészségesen, finoman és diétásan.

Néhány egyszerűen elkészíthető receptemet gyűjtöttem össze nektek, melyeket görög hozzávalók ihlettek. Gyorsan elkészíthetőek, nem kell sokáig a konyhában bíbelődni velük, ráadásul alacsony kalóriatartalmúak is. 

1. Fitt reggeli: földieper görög joghurttal és zabpehellyel

(Eper helyett készítsd például nektarinnal vagy más idénygyümölccsel.)

2. Fitnesz gyros sült krumpli helyett padlizsánnal

3. Citromos-gyömbéres joghurtban pácolt sült csirkemell csíkok grillezett cukkinivel

4. Fetás mediterrán lecsó sütőben sütve

5. Oregánós-fokhagymás csirkemell petrezselymes jázmin rizzsel (alakbarát)

6. Újhagymás tonhalkrém friss bazsalikommal (alakbarát, low carb, laktózmentes)

7. Őszibarackos csirkemell mentás kuszkusszal

A görög konyára jellemzőek a fűszeres, egészséges ételek, melyeknek gyakori hozzávalói a padlizsán, a különböző húsok, a feta sajt és az olívabogyó. A fűszernövényekből a legkedveltebb az oregánó és a görög bazsalikom, de gyakori még a menta is. Sok halat és zöldséget fogyasztanak. Diétázók vagy egészségesen táplálkozók így remek ötleteket meríthetnek tőlük.

Szerző: Földi Rita


vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Szólj hozzá elsőként!