Life&Trend

Az élet hangulatos oldala, mely összehoz

Kedves Olvasóm!

Földi Rita - Éjjel Nappal Balaton online turisztikai magazin

Szeretettel köszöntelek az oldalamon! Örülök, hogy itt vagy! Földi Rita vagyok, a Life & Trend alapítója és főszerkesztője.

Az élet számos területén találhatunk olyan tevékenységeket, melyek szebbé tehetik a mindennapjainkat. A Life & Trend ezeket szeretné bemutatni, hogy az élet hangulatos oldala legyen, ahová örömmel térsz be egy kis csemegéért, motivációért, tippekért, vagy azért, hogy barátot, társat találj.

A Life & Trend hangulatot ad, életmódtippekkel lát el, szórakoztat.

Kövess itt is!

Life&Trend

Megosztás

Kereső

Keresett kifejezés:
Barát- és társkereső:
































Árszint:
Fő kategória:














Konyha:


Étkezés:




Szezon:




Alkalom:










Elkészítési nehézség:


Elkészítési idő:





Speciális összetevő:






Népszerű témák:











Mit főzzek ma?

Spenótos túrókrém

Spenótos túrókrém Fő kategória: vendégvárók, zöldséges ételek
Étkezés: reggeli, tízórai, uzsonna, vacsora
Szezon: tavaszi
Alkalom: húsvét
Elkészítési nehézség: könnyű
Elkészítési idő: max. 60 perc

Sós pálcika (ropi) egészségesen

Sós pálcika (ropi) egészségesen Fő kategória: vendégvárók
Étkezés: tízórai, uzsonna
Szezon: szezonfüggetlen
Alkalom: szilveszter, újév, farsang, húsvét, grill party
Elkészítési nehézség: könnyű
Elkészítési idő: max. 30 perc

Villámgyors sült húsos wrap, kukoricával és fokhagymás majonézzel

Villámgyors sült húsos wrap, kukoricával és fokhagymás majonézzel Konyha: keleti
Fő kategória: szárnyas ételek, sertés ételek
Étkezés: ebéd, vacsora
Szezon: szezonfüggetlen
Alkalom: grill party
Elkészítési idő: max. 15 perc

Tartsunk görög hetet, diétásan!

 

Tartsunk görög hetet, diétásan!

Idézd fel a nyaralás gasztro-pillanatait, vagy inspirálódj előre ezekkel a finom, mediterrán ételekkel. 7 étel, a hét minden napjára, egészségesen, finoman és diétásan.

Néhány egyszerűen elkészíthető receptemet gyűjtöttem össze nektek, melyeket görög hozzávalók ihlettek. Gyorsan elkészíthetőek, nem kell sokáig a konyhában bíbelődni velük, ráadásul alacsony kalóriatartalmúak is. 

1. Fitt reggeli: földieper görög joghurttal és zabpehellyel

(Eper helyett készítsd például nektarinnal vagy más idénygyümölccsel.)

2. Fitnesz gyros sült krumpli helyett padlizsánnal

3. Citromos-gyömbéres joghurtban pácolt sült csirkemell csíkok grillezett cukkinivel

4. Fetás mediterrán lecsó sütőben sütve

5. Oregánós-fokhagymás csirkemell petrezselymes jázmin rizzsel (alakbarát)

6. Újhagymás tonhalkrém friss bazsalikommal (alakbarát, low carb, laktózmentes)

7. Őszibarackos csirkemell mentás kuszkusszal

A görög konyára jellemzőek a fűszeres, egészséges ételek, melyeknek gyakori hozzávalói a padlizsán, a különböző húsok, a feta sajt és az olívabogyó. A fűszernövényekből a legkedveltebb az oregánó és a görög bazsalikom, de gyakori még a menta is. Sok halat és zöldséget fogyasztanak. Diétázók vagy egészségesen táplálkozók így remek ötleteket meríthetnek tőlük.

Szerző: Földi Rita


vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Szólj hozzá elsőként!