Life and Trend

Földi Rita online magazinja

Receptkereső

Keresett kifejezés:
Árszint:
Fő kategória:














Konyha:


Étkezés:




Szezon:




Alkalom:










Elkészítési nehézség:


Elkészítési idő:





Speciális összetevő:






Népszerű témák:











Tartsunk görög hetet, diétásan!

2016.08.03.

Tartsunk görög hetet, diétásan!

7 étel, a hét minden napjára, egészségesen, finoman és diétásan.

Idézd fel a nyaralás gasztro-pillanatait, vagy inspirálódj előre ezekkel a finom, mediterrán ételekkel.

Néhány egyszerűen elkészíthető receptemet gyűjtöttem össze nektek, melyeket görög hozzávalók ihlettek. Gyorsan elkészíthetőek, nem kell sokáig a konyhában bíbelődni velük, ráadásul alacsony kalóriatartalmúak is. A recepteket a képekre kattintva tekintheted meg!

1. Fitt reggeli: földieper görög joghurttal és zabpehellyel

(Eper helyett készítsd például nektarinnal vagy más idénygyümölccsel.)

2. Fitnesz gyros sült krumpli helyett padlizsánnal

3. Citromos-gyömbéres joghurtban pácolt sült csirkemell csíkok grillezett cukkinivel

4. Fetás mediterrán lecsó sütőben sütve

5. Oregánós-fokhagymás csirkemell petrezselymes jázmin rizzsel (alakbarát)

6. Újhagymás tonhalkrém friss bazsalikommal (alakbarát, low carb, laktózmentes)

7. Őszibarackos csirkemell mentás kuszkusszal

A görög konyhára jellemzőek a fűszeres, egészséges ételek, melyeknek gyakori hozzávalói a padlizsán, a különböző húsok, a feta sajt és az olívabogyó. A fűszernövényekből a legkedveltebb az oregánó és a görög bazsalikom, de gyakori még a menta is. Sok halat és zöldséget fogyasztanak. Diétázók vagy egészségesen táplálkozók remek ötleteket meríthetnek tőlük.

Szerző: Földi Rita

indexfotó: Pixabay, ételfotók: Földi Rita

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Szólj hozzá elsőként!